معرفی ۶ نرم‌افزار برتر CRM گوگل
نوشته شده توسط : علی پور


اپلیکیشن CRM گوگل این قابلیت را برای مجموعه کاری شما مهیا می‌سازد تا آن‌ها بتوانند داده ها مربوط به مشتریان را ذخیره نمایند و با به کار گیری از سرویسهای گوگل مثلا جیمیل تعاملاتشان را با مشتریان دنبال ‌نمایند.

موتور جستجوی گوگل اشکال اپلیکیشن CRM را در دست کسب و امور قرار میدهد تا شایسته ترین سود را برای کسب و عمل  طراحی سایت در مشهد خویش بدست بیاورند و فایده خویش را فزایش دهند.

در‌این نوشته‌علمی به معرفی ۶ اپ برتر CRM گوگل میپردازیم. در انتها این نوشته‌ی‌علمی مشاهده کرد بازتری به‌این مورد خواهید داشت و بهتر میتوانید برای کسب و عمل خویش تصمیم بگیرید.


معرفی ۶ اپلیکیشن CRM گوگل
گوگل اشکال قابل انعطاف‌افزارهای CRM را در مشت کسب و امور قرار میدهد. این قابل انعطاف‌افزارها به شرح زیرند:

اپ Zoho
اپلیکیشن Agile CRM
اپ Streak
اپلیکیشن HubSpot
نرم افزار Freshsale
نرم افزار Pipedrive

اپلیکیشن Zoho: اپ CRM گوگل شایسته ترین مورد برای کسب و شغل های کوچک
اپلیکیشن Zoho آیتم قابل قبولی برای کسب و کارهایی میباشد که می خواهند به مجموع قابلیتهای اپلیکیشن CRM دسترسی داشته باشند. این برنامه قادر است با همگی سرویسهای گوگل یک پارچه خواهد شد و دارنده کانالهای ارتباطی چندگانه میباشد.

این اپ این قابلیت را برای یوزرها آماده می‌سازد تا از روش سرویسهای گوگل، توییتر و رخ بوک، با این برنامه رابطه برقرار نمایند.

Zoho دارنده قالبهای از پیش مهیا جیمیل میباشد که در قسمت کتابخانه‌ برنامه ذخیره گردیده‌اند. همینطور این نرم افزار دارنده مورد چت آنلاین میباشد که به بازدیدکنندگان اذن می دهد با مجموعه کاری شما تعامل داشته باشند.

برای کسب داده ها بیشتر راجع‌به این نرم افزار به تارنما این شرکت وارد گردید.


اپلیکیشن Agile CRM: اپ CRM گوگل دارنده قابلیتهای کارکشته بازاریابی
اپلیکیشن Agile CRM یک برنامه CRM گوگل میباشد که با سرویسهای گوگل یک پارچه می گردد و دارنده قابلیت و امکان بازاریابی از روش کمپینهای ایمیلی میباشد. استعمال از این نرم افزار برای یک تا ۱۰ استفاده کننده بدون پول میباشد.

این نرم افزار این قابلیت را برای مجموعه کاری شما آماده می‌سازد تا با مشتریان در تماس باشند و به صورت اتومات تعاملات گروه کاریتان را با مشتریانتان ضبط می‌نماید.

همینطور با استعمال از این اپلیکیشن می توانید کمپینهای بازاریابی ایمیلی داشته باشید و جریان کاری را با استعمال از تویئت‌ها و URL هایی که چشم می شوند، به صورت اتومات دنبال فرمایید. این اپلیکیشن به شما اذن می دهد تا پیام‌های منظمی را برای مشتریان خویش در فرآیند خرید ارسال نمائید و حضور مشتریان را در کسب و کارتان قوت ببخشید.

در‌این اپ آزمایش A/B وجود دارااست و به شما امداد می‌نماید تا تشخیص دهید کدام پست الکرونیکی‌ها شایسته ترین کارآیی را برای شما دارا‌هستند. برای کسب داده ها بیشتر راجع به این نرم افزار بهتر میباشد به وبسایت این شرکت رمز بزنید!


اپلیکیشن Streak: اپلیکیشن CRM گوگل شایسته ترین مورد برای یک پارچه‌سازی بدون واسطه با جیمیل
این اپلیکیشن با قابل انعطاف‌افزارهای دیگر گوناگون میباشد و عوض اینکه شما‌را ملزم بدارد تا سرنخ‌ها (مشتریان) را در قابل انعطاف‌افزارهای متعدد و جدا رئیس نمائید، حساب جیمیل شمارا به نرم افزار CRM تبدیل می‌نماید.

این یکدست‌سازی این قابلیت را به شما میدهد تا ارتباطات بیشماری را با مشتریان خویش برقرار فرمائید. همینطور این مورد برای شما وجود دارااست تا قراردادها و مشتریان را در باکس دریافتی خویش داشته باشید.

برای کسب اطلاعا بیشتر در خصوص این نرم افزار به وب سایت این شرکت بروید و داده ها ظریف را اخذ نمایید.


نرم افزار HubSpot: اپلیکیشن CRM گوگل شایسته ترین مورد مجانی برای داشتن یوزرها و مخاطبان بیشمار
اپ HubSpot یک برنامه CRM گوگل میباشد و این قابلیت را برای شما به وجود میاورد تا ارتباطی دو طرفه دربین شما و مشتریانتان به وجود بیاورد.

ایمیلهایی که از جیمیل شما نبی می گردند میتوانند به صورت اتوماتیک در قسمت مخاطبان شما در‌این نرم افزار ذخیره شوند و همین فرمان به شما اذن میدهد تا فعالیتهای خویش را به صدق رئیس فرمایید.

در‌این برنامه شما به راحتی میتوانید آیتم‌هایی را که خودتان به وجود آورده‌اید مانند قالبهای آدرس اینترنتی و یا این که موردها دیگر سوای سوراخ نشانی اینترنتی مشتری به نرم افزار اضافه نمائید.

این اپ دارنده روز‌نگار گوگل میباشد و این قابلیت و امکان را برای شما مهیا می‌سازد تا جلسات خویش را با امضای جیمیل برای مشتریانتان بفرستید.

برای کسب داده ها بیشتر درخصوص این برنامه میتوانید به وب سایت این شرکت مراجعه‌نمایید.


اپ Freshsale: نرم افزار CRM گوگل شایسته ترین مورد برای برقراری رابطه با مشتریان
این اپلیکیشن به راحتی قابل تهیه و تنظیم میباشد و شما میتوانید آن را با فرایند فروش (با خصوصیت‌های خاصی که آن مراحل داراست) تهیه و تنظیم فرمایید. همینطور این اپ امکان نرم‌افزار افزودنی Chrome را نیز ارائه میدهد.

این یک پارچه‌سازی این قابلیت و امکان را برای شما به وجود می آورد تا به داده ها ذیل دسترسی داشته باشید:

تاریخچه فروش
فعالیتهای اخیر
قراردادها و یا این که قرارملاقات‌ها با سرنخ‌ها و یا این که مشتریان در نوار کناری جیمیل
این نرم افزار دارنده اپ‌هایی میباشد و به یوزرها اذن می دهد به برنامه گوشی، همگام‌سازی پست الکرونیکی، پیگیری و نرم افزار‌ریزی مطابق با هشدارهای نشانی اینترنتی و وعده دیدار‌های گزینش‌گردیده دسترسی داشته باشند.

برای کسب داده ها بیشتر درباره با این اپ میتوانید به تارنما این شرکت مراجعه‌نمایید.


برنامه Pipedrive: برنامه CRM گوگل و شایسته ترین مورد برای رئیس تصویری
این نرم افزار با خدمت جیمیل، گوگل کلندر و درایو یکدست میگردد و اعلانهای بصری را برای همگی عده ای که بیشتر از مقطع مشخصی در‌این خدمت عضو میباشند، ارسال می‌نماید.

یک دست‌سازی با خدمت پست الکرونیکی در‌این برنامه بسیار توسعه یافته میباشد و به شما اذن می دهد ایمیلهایی را که بازشده اند و یا این که کلیلک‌ها را دنبال فرمایید.

همینطور می توانید قالبهایی را پباده سازی نمایید و برای مشتریان خاص خویش ارسال فرمائید.

برای کسب داده ها بیشتر در زمینه‌ی این برنامه به وبسایت این شرکت مراجعه‌کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: